בשורה משמחת להורים ולתינוקות

עפר גדנקן No Comments on בשורה משמחת להורים ולתינוקות

מטרנה גולד עם רכיב ה-HMO עכשיו בכשרות בד"צ העדה החרדית

צילום: יוסי רוזנבוים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באירוע השקה מיוחד שנערך בהשתתפות מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה אבי בן אסאייג, מנכ"לית מטרנה חגית אדלר, מנהלת התוכן המדעי רוית דגן, מנהלת השיווק יעל דוד, רבני ונציגי גופי הכשרות – רב אסם-נסטלה הרב רפאל מנת, מנהל מחלקת חומר גלם בבד"ץ 'העדה החרדית' הרב פנחס בינדר, הרב האזורי של יישובי עמק חפר הרב יוסף קרסיק, בכירים מהנהלת החברה ובכירי התקשורת החרדית, השיקה מטרנה את מטרנה גולד בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית':

סדרת תחליפי החלב-תמ"ל עם רכיב HM-O.

בהזנה טבעית משמשים ה HM-O כחלק ממערך ההגנה החיסונית של התינוק באמצעות 4 אפקטים:

אפקט פרה ביוטי המעודד שגשוג חיידקים ידידותיים במערכת העיכול, אפקט המלכודת המפחית ביכולתם של מזהמים וחיידקים להיצמד לתאי מערכת העיכול ובכך לגרום לזיהומים, אפקט המחסום המשפר את מחסום המעי בפני חדירת גורמים מחוללי מחלות, ואפקט הויסות המסייע בוויסות פעילות תאי מערכת החיסון ובכך מסייע בהבשלתה.

פריצת הדרך המשמעותית בתזונת תינוקות בשנים האחרונות היא היכולת לייצר באופן מלאכותי ולהוסיף  את רכיב ה- HM-O מסוג 2'-FL הנפוץ ביותר*. בשנים האחרונות נמצא כי הוספת HM-O  לתמ"ל בטוחה לשימוש בתינוקות ואושרה לשימוש החל מלידה ע"י רשויות בריאות מוכרות בעולם.

נסטלה, חברת האם של מטרנה והמובילה העולמית בתזונת תינוקות חוקרת את הנושא וחשיבותו כבר משנות ה-80, במהלכן הצליחה לזהות את מבנהו המדויק של HMO מסוג 2’FL , השכיח ביותר בהזנה הטבעית ולפרסם מחקרים קליניים על יעילותו.

מטרנה, מהווה את הבחירה של מרבית האימהות בישראל בכלל ובפרט בקרב הציבור החרדי, פועלת ללא לאות על מנת לספק את תחליפי החלב איכותיים ומתקדמים ובכשרות המהודרת ביותר. מטרנה מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את המגוון הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית.

אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה: "בחזית הפעילות שלנו ניצבת החתירה המתמדת לחדשנות פורצת דרך, כדי שנוכל להביא לצרכנים את המוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר. אנו משקיעים משאבים רבים בכלים טכנולוגיים מתקדמים וצוותים מקצועיים הכוללים מדענים, מהנדסי מזון דיאטנים ועוד. החיבור לענקית המזון העולמית נסטלה גם מסייע לנו לעמוד בסטנדרטים המתקדמים והגבוהים ביותר. כחברה מובילה אנו פועלים תמיד כדי לתת את המענה הטוב ביותר לצרכנים, קהילות ומשפחות וכחלק מכך גם לציבור החרדי שהינו משמעותי וחשוב עבורנו". בסיום דבריו הוא ברך "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

חגית אדלר, מנכ"לית מטרנה, נשאה דברים על החיבור ארוך השנים של מטרנה עם הציבור החרדי. היא הדגישה את המחויבות העמוקה של מטרנה לאימהות החרדיות וסקרי העומק המקיפים שנעשים בחברה על מנת להתאים את מוצרי מטרנה באופן הטוב ביותר לציבור החרדי. כמו כן, הציגה את פעילותו ארוכת השנים של קו הייעוץ של מטרנה אשר אימהות חרדיות רבות מוצאות בו מענה אישי ללבטים ולשאלות בסוגיות תזונת התינוקות באמצעות מומחיות מעברו השני של הקו.

רוית דגן, דיאטנית קלינית – מנהלת תוכן מדעי במטרנה, הרחיבה על הרכיב הייחודי HM-O שנועד להגן על התינוקות בשלבים הראשונים של החיים. היא ציינה את המחקרים הרבים שנערכו אודות הרכיב ופריצת הדרך המדעית שהובילה לייצור תמ"ל של מטרנה.

באירוע ההשקה השתתפו רבני ונציגי גופי הכשרות. רב אסם-נסטלה, הרב רפאל מנת, הציג את שיתוף הפעולה של מטרנה כבר משלבי המחקר והפיתוח עם גופי הכשרות. הוא הציג בפני הנוכחים את תפיסת הכשרות הרחבה שהיבטיה נידונים מיד כשמתהווה מוצר חדש. הרב מנת אף ציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם גופי הכשרות המפקחים על הייצור.

מנהל מחלקת חומר גלם בבד"ץ 'העדה החרדית' הרב פנחס בינדר דיבר על בדיקת חומרי הגלם והיבטי הכשרות הייחודיים, אותם הוא מלווה לאורך כל התהליך. הוא הציג את הבדיקות המקיפות שנערכות לכל אחד מחומרי הגלם שמרכיבים את מוצרי מטרנה, ואת ההקפדה הגדולה על כל דרישות הכשרות המחמירות של הבד"ץ. הרב בינדר ציין את הדרך הארוכה שנעשית, בצמוד עם הצוות במטרנה, עד לקבלת המוצר המוגמר שהינו בכשרות מהודרת.

הרב האזורי של יישובי עמק חפר, הרב יוסף קרסיק, שמספק את כשרות הרבנות האזורית למטרנה, העלה את נושא הכשרות וההיבטים השונים הנוגעים לייצור מטרנה גולד בכשרות מהודרת לטובת צרכני הכשרות. הרב קרסיק הוסיף אודות הכשרות לפסח שניתנת לטובת כלל האוכלוסייה. הוא אף שיבח את מטרנה על האפשרות שהיא מעניקה לספק את תזונת התינוקות עם מוצרים כשרים למהדרין בארץ ובעולם.

*לתשומת לב חלב אם המזון הטוב ביותר לתינוק

*ה HM-O  בתמ"ל אינם מופקים מחלב אם



0 תגובות